top image

Ios Ponuda


Individualne rezervacije / Sopstveni prevoz
Mogućnost organizovanja avio prevoza i transfera - na upit


Ios je jedan od najlepših ostrva Kiklada. Prema drevnoj tradiciji, to je bila domovina Homerove majke. Posebno je poznat po predivnim plažama, slikovitom selu Hora i svakako intenzivnom noćnom životu koji privlači uglavnom mlade ljude. Zabave na plaži počinju u podne i traju do ranih sati u Milopotasu, što ga čini popularnim mestom za tinejdžere i mlade. Međutim, ovo ostrvo nije samo za žurke. Ima odlična mesta za opuštanje od velike gužve i buke. Obala Iosa ima predivne plaže sa mekim peskom i smaragdnim vodama.
Takođe ćete voleti da šetate uskim popločanim ulicama Hore, jednog od najslikovitijih sela u Kikladima.

Cenovnik u pripremi... 

    

U CENU USLUGE JE URAČUNATO:
Boravak u izabranom hotelu sa ugovorenom uslugom po utvrdjenoj dužini boravka i ceni iz cenovnika.
Usluge predstavnika ino-partnera (na engleskom jeziku).
Troškovi organizacije i realizacije putovanja.

U CENU USLUGE NIJE URAČUNATO:
Međunarodno putno osiguranje. Obezbedjenje polise putnog osiguranja za ulazak na teritoriju zemalja EU je obaveza putnika te putnici sami snose odgovornost u slučaju neposedovanja istog .
ORGANIZATOR SAVETUJE I PREPORUČUJE KUPOVINU OSIGURANJA OD OTKAZA PUTOVANJA. Više informacija potražite u agenciji ili na našem sajtu.
Fakultativni izleti i individualni troškovi putnika.
Boravišna taksa. Ista se plaća direktno recepciji hotela. U trenutku postavljanja programa cena po sobi po danu iznosi: 0.50€ za htl 2*/ 1*, 1,5€ za htl 3*, 3€ za htl 4* I 4€ za htl 5*; 0.50€ za apt 1key-4key.


USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:

Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu dinara NBS na dan uplate. Informaciju o kursu možete pogledati na sajtu agencije ili pozivom poslovnice.
Prilikom prijavljivanja na putovanje, vrši se uplata od 40% avansa od ukupne cene (ukoliko politikom određenog hotela nije drugačije predviđeno). Preostali deo rezervacije plaća se 20 dana pre polaska na put: gotovinski, karticom, čekom ili virmanski. U slučaju kašnjenja, Organizator podrazumeva da je putnik odustao od putovanja, vrši se storniranje rezervacije a uplaćeni novac primeniće se za naplatu pričinjenih troškova.
Odloženo plaćanje čekovima građana: prilikom prijave za putovanje vrši se uplata 40% avansa od ukupne cene aranžmana. Preostali deo aranžmana moguće je uplatiti datumiranim čekovima građana. Poslednja rata ne može biti posle 30.11. Datumi realizacije su 10. 20. i 30. u mesecu.


Sopstveni
Avinski - na upit


NAPOMENA:

Realizacija svih programa putovanja agencije zavisi od epidemioloških mera koje donose nadležni organi države Srbije, kao i država krajnje destinacije. Od momenta objavljivanja programa putovanja do momenta realizacije putovanja, moguće su izmene uslova za realizaciju putovanja, ukidanje pojedinih mera ili uvođenje novih. Za realizaciju putovanja, merodavni su uslovi putovanja važeći na dan početka putovanja. Uvođenje novih epidemioloških mera koje ne isključuju realizaciju putovanja na ugovoreni način, ne može biti osnov za otkaz ugovorenog putovanja od strane putnika. Putnici su u obavezi da prihvate i poštuju sve državne mere važeće na dan početka putovanja, u cilju realizacije ugovorenog putovanja. Više detalja o istim možete naći na sajtu travel.gov.gr kao i na meditraneo.rs kroz rubriku informacije. Svi putnici koji putuju u Grčku pre leta moraju posedovati popunjen PLF formular, elektronsku prijavu za let putem linka travel.gov.gr.
Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
Organizator savetuje kupovinu polise od Otkaza putovanja.
Besplatno je samo ono što je eksplicitno navedeno kao besplatno ili FREE. Pominjanje pojedinih usluga u okviru opisa hotela poput interneta, sefa, klima uređaja, teretane, sportskih terena i slično, samo predviđa njihovo postojanje u hotelu i ne podrazumeva i besplatno korišćenje, već je za njihovo korišćenje moguća naplata na licu mesta od strane recepcije. Besplatan internet ili WI-FI oznaka ne podrazumevaju kvalitetan signal ili brzi internet u svim delovima hotela. Moguće je da je isti obezbeđen samo u pojedinim delovima oko recepcije ili bazena, bara i slično. Brzina protoka može biti i sporija.
Pojedini hoteli praktikuju da se prilikom uručivanja daljinskih upravljača za klima uređaj i TV, fena za kosu, pegle i sličnih uređaja traži deponovanje određenog iznosa kao sredstva obezbeđenja (depozit), a koji se vraća po vraćanju ključa ili uređaja (poslednjeg dana).
Iznosi doplata (klima, sef) su podložni promeni. Različite su od hotela do hotela, a takođe zavise od perioda u sezoni kad se boravi u istim.
Ukoliko je u programu putovanja naznačeno da se klima uređaj plaća na licu mesta, neophodno je da prilikom prijave za putovanje naznačite želju za istim, kako bi taj zahtev bio prosleđen recepciji (hotel ne mora posedovati klima uređaje u svim sobama). Raspoloživost istih je na upit. Iz tog razloga je najava od velike važnosti, jer se može dogoditi da na licu mesta hotel nema raspoloživih.
Posebni zahtevi gostiju u vidu MOLBE, a koji su nevezani za usluge iz cenovnika i koji se ne tarifiraju posebno ne mogu se garantovati. Organizator će iste proslediti hotelu kao MOLBU, a isti će pokušati da udovolji želji gosta ukoliko je u mogućnosti. U slučaju posebnih usluga koje se tarifiraju, iako je hotel prihvatio rezervaciju i naplatu istih, ipak postoji mogućnost ne ispunjenja tog dela usluge. U tom slučaju, putnik ima pravo na povraćaj novca za dodatno naplaćenu, a neispunjenu uslugu u iznosu pune naplate

za istu (za iznos doplate). Ukoliko je u cenovniku navedena doplata za spratnost, ista omogućava izbor u smislu prizemlje ili sprat.
Hoteli iz ponude su na UPIT. Iako nas hoteli dnevno obaveštavaju o svojoj popunjenosti i slobodnim kapacitetima, moguće je da se neka rezervacija ne potrvdi. U slučaju nepotvrđivanja rezervacije u roku od 48h, klijentu se vraća novac u celosti ili se uplata može prebaciti na novu rezervaciju.
Gost preuzima brigu o čuvanju vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
Obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.
Obaveza putnika je da pasoš kao putni dokument bude važeći minimum 6 meseci nakon datuma završetka putovanja.
Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može pribaviti u prodajnoj službi. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.
Putnik je u obavezi da prilikom prijave za putovanje prijavi svoje puno ime, prezime i datum rođenja onako kako stoji upisano u pasošu (posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi, kao i u samim hotelima.
Kod ostvarivanja popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta u trenutku započinjanja putovanja. Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost, već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
Ulazak u sobe je zvanično posle 15h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba. Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 11h (ukoliko politikom hotela nije drugačije propisano). Produžetak boravka poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta. Putnik je dužan da lično kontaktira recepciju po dolasku i da najavi tu uslugu.
Sve navedene sobe ili studija/apartmani su standardno dvokrevetne. Treći/četvrti ležaj je tzv. pomoćni ležaj i može biti drugačijih karakteristika (manji od normalnog ili krevet na rasklapanje, drugačijeg oblika i slično) što se može odraziti na komfor putnika.
Opis All incl usluge nalazi se odštampan uz program putovanja. Takođe je objavljen na sajtu www.mediteraneo.rs. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takođe se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i slično).
Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadležni inspekcijski organi.
U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (sobe, studija, apartmani, family/porodične sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš ili kada i slično) .
Dress code/pravila oblačenja (većina hotela ima obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično se odnosi na večeru). Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama.
Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu kao i manji pritisak tople vode u određenim periodima dana ili primenu tople vode samo u određenim delovima dana (obično 17-21h).
Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere i šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina, ali se Vama ustupa u ispravnom stanju.

U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otuđenja opreme. Oprema ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu (različite vrste šerpi, supijera, kadica), već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera na kuhinjskom elementu zvanom kitchenet (sve u 1) za kuvanje kafe i čaja ili pripremu isključivo lakih obroka i podgrevanje hrane.
Rezervacije hotela koje su rađene po uslovima RANIH REZERVACIJA ili EBD podrazumevaju da se u slučaju otkaza kompletnog aranžmana primenjuje propisana stopa otkaza bez obzira da li je gost našao zamenu. Postoji mogućnost da hotel NE PRIHVATI ZAMENU. U slučaju mogućnosti zamene, putnici koji menjaju putnike koji su odustali će se zadužiti novom cenom po važećem cenovniku na taj dan.
Na web sajtu www.mediteraneo.rs nalaze se informacije koje Vam mogu biti od pomoći tokom Vašeg boravka u Grčkoj, ali i pre polaska na putovanje (rubrika INFORMACIJE u gornjem meniju, a možete ih uzeti i u agenciji).
Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika (obavezno uzeti u agenciji ukoliko nisu priloženi uz program).
Viza NIJE potrebna putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE na teritoriji Kosova i Metohije (npr MUP SRBIJE PU Peć). VIZA JE POTREBNA putnicima čiji su pasoši izdati od strane MUP SRBIJE KOORDINACIONE UPRAVE u Beogradu.
Način i postupak, adresa i rok za ulaganje reklamacije potrošača, rok za odgovor Organizatora, objašnjeni su detaljno članom 14. Opštih uslova putovanja organizatora, nalaze se vidno istaknuti na oglasnoj tabli na zidu u poslovnicama. Opšti uslovi putovanja su sastavni deo ugovora o putovanju
Obzirom da je u pitanju rezervacija hotelskog smeštaja, a što se razlikuje od paket aranžmana, agencija Mediteraneo Holidays nema predstavnika (vodiča) u samom mestu. U slučaju potrebe, obratiti se lokalnom agentu (adresa i telefon ce biti naznačeni na vaučeru), koji govori engleski jezik (u pojedinim mestima postoje i predstavnici na srpskom jeziku) ili možete kontaktirati agenciju.
Rezervacije iz priloženog cenovnika rade se u saradnji sa lokalnim ino-agentom:
KAMARI TOURS, Santorini Island, TEL. +30 22860 31390
Hoteli, kao neposredni pružaoci usluga, mogu da usled prebukiranosti hotela, ponude alternativni smeštaj u drugom objektu iste kategorije i cene ili da izvrše povraćaj novca u celosti.
Hoteli, kao neposredni pružaoci usluga, imaju pravo da u prvim i smenama kada se hotel ne otvara zbog nedovoljne popunjenosti, pomere datum započinjanja usluge ili ponude alternativni hotel sa istim datumom, ili da izvrše povraćaj novca u celosti.
Nije potreban minimum prijavljenih putnika da bi se program realizovao obzirom na sopstveni prevoz.

Molimo Vas da u agenciji tražite Opšte uslove putovanja sa pojedinostima vezanim za obaveze putnika i organizatora, koji su sastavni deo ovog programa i usklađeni su sa YUTA standardom.
Organizator putovanja: MEDITERANEO Holidays, sedište: Slavonskih brigada 31, Beograd MB 17380699, Licenca br. OTP 56/2021 kat. A od 08.07.2021. Ovlašćeni subagent Time Travel.





PROGRAM PUTOVANJA:

Prvi dan - individualni dolazak u hotel, smeštaj posle 15h sati (može biti i ranije u zavisnosti od slobodnih kapaciteta hotela). Putnik se na recepciji identifikuje sa pasošem i vaučerom agencije.

Drugi do poslednji dan – slobodni dani za individualna razgledanja, posete i odmor. Boravak u hotelu na bazi izabrane usluge i dužine boravka.
Poslednji dan- napuštanje hotela do 11h (hotelskom politikom može biti propisano i drugačije)

....

 

 

 

 




Obaveštenje: Sve informacije na sajtu turističke agencije Time Travel su informativnog karaktera. U cilju potpune pouzdanosti molimo Vas da informacije proverite direktno u agenciji. Turistička agencija nastupa kao posrednik u prodaji aranžmana. Hvala na razumevanju.

Letovanje Leto More Autobusom Akcija Aranžmani Ponuda Povoljno Popusti Last First Minute Sajamski Popust Odmor Obilasci Destinacija Jeftino Cena Izlet Putovanje Vikend Putovanje Metropola Evropski Grad Zimovanje Skijanje Wellness Spa Dalake Destinacije Avionom Aktuelne Ponude 2024