top image

Vila Gatsoulis


Vila Gatsoulis nalazi se u mirnom delu Nidrija na Lefkadi. Udaljena je 300 m od gradske plaže i 100 m od glavne ulice.
Raspolaže sa dvokrevetnim studijima smeštenim na drugom spratu. Sve smeštajne jedinice sadrže deo za spavanje, kompletno opremljenu kuhinju (rešo, frižider i posuđe za predviđeni broj osoba), kupatilo, terasu, TV i klima uređaj (uz doplatu)).
Uz konzumaciju pića gosti mogu da koriste bazen obližnjeg hotela. Vila poseduje sopstveni parking.


Letovanje Cenovnik 2024


vila-gatsoulis-lefkada-cene


*CENA ZA AUTOBUSKI PREVOZ U OBA SMERA JE JEDINSTVENA ZA SVE PUTNIKE – 89€
*PREDVIĐENA CENA ZA AVIONSKI PREVOZ (PREVOZ+TRANSFER+APT TAXE) U OBA PRAVCA JE JEDINSTVENA ZA SVE PUTNIKE – 269€
*NAPOMENA: AVIONSKI PREVOZ JE ORGANIZOVAN ZA SVE OSIM ZA PRVE DVE SMENE I POSLEDNJE DVE SMENE (29.05./08.06./20.09./30.09.2024.)
*NAPOMENA: KLIMA UZ DOPLATU 8€ DNEVNO


Doplata za 1/1 studio je 70% od cene aranžmana u tabeli za 1/2 studio i putnik koristi jedno mesto u autobusu.


Aranžman obuhvata:
- Smeštaj u objektima apartmanskog tipa na bazi najma studia/apartmana 10 noći (11 dana);
- Prevoz autobusom turističke klase (TV, AC, video…) ukoliko je ugovoren;
- Usluge turističkog pratioca i usluge predstavnika agencije u mestu boravka.

Aranžman ne obuhvata:
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
- Prevoz ukoliko nije ugovoren;
- Korišćenje klima uređaja u smeštajnim jedinicama;
- Boravišna taksa ( 0,5 € po smeštajnoj jedinici po danu – plaća se na licu mesta).


Uslovi za decu:
Dete 0-2 godine – GRATIS (nema krevet i sedište u autobusu)
Jedno dete do 10 godina u zajedničkom krevetu sa minimum dve punoplative osobe u studiju – GRATIS (plaća
samo cenu dečije autobuske karte);
Dete od 2-10 god. u pratnji dve odrasle osobe na posebnom ležaju plaća 70% od cene;
Dete od 2-10 god. u pratnji jedne odrasle osobe u 1/2 studiu plaća 70% od cene;
Dva deteta do 10 godina koja koriste zajednički ležaj – 1.dete plaća 100%, a drugo samo cenu dečije autobuske karte.


Plaćanje u dinarskoj protivvrednosti po zvaničnom srednjem kursu NBS na dan uplate.

Mogući načini plaćanja:
Profakturom ili dolaskom u agenciju Time Travel
- Uplatom celokupnog iznosa
- 30% prilikom rezervacije, a ostatak 15 dana pre polaska na put,
- 30% prilikom rezervacije, a ostali iznos u jednakim mesečnim ratama čekovima građana do 20.12. tekuće godine,
- kreditom banke.


AUTOBUSKI PREVOZ:
Prevoz se obavlja turističkim autobusima (klima, audio i video oprema). Sedišta nisu numerisana i prevoznik zadržava pravo da napravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli prevoznik (uzimajući u obzir trudnice, porodice sa malom decom, starija lica , kao i vreme uplate). Sva deca moraju imati svoje sedište, u skladu sa važećim zakonskim normama.
Putnik je obavezan da dan pre početka putovanja u agenciji proveri tačno vreme i mesto polaska autobusa ukoliko nije dobio obaveštenje putem SMS poruke.
Zaustavljanje autobusa, radi usputnih odmora, predviđeno je na svaka 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu. Prevoznik određuje mesta pauza kao i njihovu dužinu. Moguća priključenja i izlasci putnika su moguća isključivo na autobuskim stajalištima ili propisno obeleženim površinama na kolovozu, namenjena za zaustavljanje autobusa radi ukrcavanja i iskrcavanja putnika, utovara i istovara prtljaga. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci zbog ulaska i izlaska putnika.
Povratak sa destinacije je poslednjeg dana boravka sa dogovorenog mesta u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (u zavisnosti od dolaska autobusa na destinaciju, a u skladu sa propisima definisanim zakonom o saobraćaju). Za tačno vreme povratka, putnici se moraju informisati kod predstavnika agencije ili inopartnera, na dan polaska u toku prepodnevnih časova.

SOPSTVENI PREVOZ:
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dva dana pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera, kao i ime i kontakt telefon predstavnika/inopartnera radi lakšeg pronalaženja objekta u kom je rezervisao smeštaj. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i drugo kod nadležnih organa (AMSS, Mup R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke). U slučaju kasnog dolaska ili ranog odlaska putnik je dužan da o tome obavesti predstavnika agencije ili njihovog zastupnika, najmanje dan ranije. Predstavnik agencije nije u mogućnosti da svakog putnika lično sačeka ispred smeštajne jedinice, ali će svakom putniku biti na raspologanju da putem telefona pruži tačne instrukcije kako se stiže do smeštajne jedinice. Za sve stranke koje koriste sopstveni prevoz, bez obzira kako i kada su uplatile kompletan aranžman, vaučer, odnosno dokument o pravu da koriste rezervisani i uplaćeni smeštaj, biće izdat najranije 7 dana pre početka putovanja.


Za putovanje u inostranstvo svim maloletnim licima je potrebna saglasnost oba roditelja – staratelja ili roditelja – staratelja koji ne putuje sa maloletnim detetom overena u sudu ili opštini.
Ulazak u smeštajne jedinice u dolasku je posle 14h, a napuštanje istih je poslednjeg dana boravka do 9h po lokalnom vremenu. Posteljina se menja jednom tokom smene.
Putnici su u obavezi da tokom svog boravka sami vode računa o higijeni smeštajnih jedinica. Svi studiji i apartmani imaju opremljene kuhinje potrebnim priborom, ali nemaju peškire, toalet papir i sredstva za higijenu koje su putnici u obavezi sami da nabave.
Organizator putovanja zadržava pravo da putem SPECIJALNIH i LAST MINUTE ponuda proda svoje slobodne kapacitete po cenama različitim od cena objavljenim u ovom cenovniku. Stranke koje uplate aranžman po cenama iz ovog cenovnika nemaju pravo potraživanja naknade na ime razlike u ceni.
U slučaju poremećaja na monetarnom tržištu organizator putovanja zadržava pravo na korekciju cena. Cena je garantovana samo za uplatu celokupnog iznosa. U suprotnom, garantovan je samo uplaćeni iznos, a ostatak je podložan promeni.
Putnik je u obavezi da dobronamerno sarađjuje u postupka po reklamaciji radi rešenja problema u primerenom
roku u zavisnosti od prirode reklamacije /od 24 do 48 sati/ (npr. kvar frižidera, nestanak struje ili vode, loše očišcćen apartman i dr. nedostaci) i prihvati ponuđeno rešenje koje odgovara ugovorenoj usluzi.
Ako uzrok reklamacije nije otklonjen na licu mesta, Putnik sa predstavnikom Organizatora, o tome sastavlja pisanu potvrdu u dva primerka, koju obe strane sačinjavaju i potpisuju. Putnik zadržava jedan primerak ove potvrde.
Lokalni predstavnici, nemaju pravo da priznaju bilo kakve zahteve za naknadu, već isključivo Organizator.
Putnik ne može da zahteva srazmerno sniženje cene, raskid Ugovora i naknadu štete, ako nesavesno i na propisani način propusti da na licu mesta, bez odlaganja i blagovremeno obavesti ovlašćenog predstavika i Organizatora o nedostacima između pruženih i ugovorenih usluga.
Ukoliko nedostaci nisu otklonjeni na licu mesta, Putnik je obavezan u roku od petnest dana od dana završetka putovanja, odnosno u roku od trideset dana od dana utvrđivanja „nedostataka”, dostavi osnovanu i dokumentovanu reklamaciju (pisanu reklamaciju na licu mesta, račune o plaćenim troškovima, zahtev po vrstama neizvršenih usluga, činjenično konkretizovan i kvantifikovan u odnosu na svakog putnika ponaosob, svedoke i druge dokaze) i zahtevati povraćaj razlike u ceni između ugovorenih i neizvršenih, odnosno delimično izvršenih usluga. Svaki Putnik potpisnik Ugovora, u svoje ime i u ime lica iz Ugovora, ili lica sa urednim punomoćjem za zastupanje, reklamaciju, podnosi pojedinačno, jer Organizator neće razmatrati grupne prigovore. Obavezu plaćanja stranka je dužna da izmiri najkasnije 10 dana pre polaska, uplaćivanjem celokupnog iznosa ili dostavljanjem čekova. U suprotnom, automatski će se smatrati da je odustala od putovanja i postupiće se prema Opštim uslovima putovanja organizatora.
Minimalan broj putnika za realizaciju programa je 35. Krajnji rok za otkaz aranžmana od strane organizatora je 5 dana pre dana otpočinjanja putovanja.
Uz program važe Opšti uslovi putovanja – Jungman Travel, licenca OTP 187/21, ovlašćeni subagent Time Travel.
Turistička agencija poseduje garanciju putovanja u visini od 30.000 € osiguravajuće kompanije za slučaj insolventnosti organizatora putovanja i za slučaj naknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja koje su određene Opštim uslovima putovanja i programom putovanja. Garancija putovanja aktivira se prijavom korisnika garancije putovanja pisanim putem, preko e-mail-a, telegramom ili na neki drugi sličan način na adresu.


1. DAN – Za putnike koji uplaćuju paket aranžman skup putnika na mestu polaska u unapred dogovorenom vremenu. Noćna vožnja sa usputnim pauzama za odmor.
2. DAN – Dolazak na destinaciju i ulazak u smeštajne jedinice posle 14h (važi za sve putnike).
2 – 11. DAN Boravak u smeštajnim jedinicama na bazi izabrane usluge, najam studija/apartmana – noćenje.
12. DAN – Napuštanje smeštajnih jedinica do 9h (po lokalnom vremenu). Za putnike koji uplaćuju paket aranžman polazak autobusa u unapred dogovorenom vremenu. Noćna vožnja sa usputnim pauzama za odmor.
13. DAN – Dolazak na mesto polaska u ranim jutarnjim časovima. Kraj usluga.

....

 

 

 

 




Obaveštenje: Sve informacije na sajtu turističke agencije Time Travel su informativnog karaktera. U cilju potpune pouzdanosti molimo Vas da informacije proverite direktno u agenciji. Turistička agencija nastupa kao posrednik u prodaji aranžmana. Hvala na razumevanju.

Letovanje Leto More Autobusom Akcija Aranžmani Ponuda Povoljno Popusti Last First Minute Sajamski Popust Odmor Obilasci Destinacija Jeftino Cena Izlet Putovanje Vikend Putovanje Metropola Evropski Grad Zimovanje Skijanje Wellness Spa Dalake Destinacije Avionom Aktuelne Ponude 2024